MARKETING NEMOVITOSTÍ


V dnešní moderní a rychlé době nestačí pouze "vyvěsit" inzerát na prodej nebo pronájem Vaší nemovitosti na několik (hlavně pro samoprodejce ideálně bezplatných) inzertních serverů. Budete čekat a někdy i doufat, že se ozve pár zájemců, kteří si Vaši nemovitost od Vás koupí. První dny budete překvapeni, kolik Vám bude volat realitních makléřů, kteří budou chtít inzerovat za Vás, nebo Vás při prodeji nemovitosti zastupovat. Většina z nich, pak Váš inzerát kromě již zmíněných bezplatných serverů umístí ještě na servery placené, z nich některé jsou určené pouze realitním makléřům.

 marketing-rapid-city2-700x489

Já se od většiny makléřů odlišuji tím, že pro každou nemovitost, kterou mám nově v nabídce připravím marketingový plán, podle kterého postupuji. Mám tak jasno, jaké aktivity mně pro úspěšný prodej Vaší nemovitosti, jednotlivé dny a týdny čekají.

Kromě pravidelných exportů na všechny dostupné placené i neplacené realitní a inzertní servery, mám velmi dobré zkušenosti s placenými facebookovými kampaněmi, které přesně cílím na určitou oblast nebo cílovou skupinu.

loga-marketing

Aktuálně mám i dobré ohlasy na samostatné webové stránky nemovitostí, kde přehledně představím nabízenou nemovitost, ale hlavně se dají tyto vlastní webové stránky lépe propagovat placenou reklamou, která dostane na web více zájemců a zvýší i počet zájemců o prohlídky.

 

Mezi další důležité kroky patří například umístění prodejní plachty, spolupráce s kolegy, práce s databází poptávajících klientů, aktivní oslovování potencionálních klientů, práce v terénu a mnoho dalšího.

Plachta

Zajímá Vás, jaké kroky budu ještě podnikat pro úspěšný prodej nebo pronájem Vaší nemovitosti? Abych zkrátil domu prodeje na co nejkratší možnou dobu, ale zároveň za odpovídající tržní cenu?

Ozvěte se mi...