PREZENTACE A MARKETING NEMOVITOSTI


PREZENTACE - PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE - HOMESTAGING - VIDEOPROHLÍDKY

Jeden z velmi důležitých kroků v celém prodejním procesu je správná a kvalitní prezentace nabízené nemovitosti. Hlavním důvodem je zaujetí co nejvyššího počtu potencionálních kupujících klientů. Pokud nakupujete v e-shopu, vybíráte téměř vždy z kvalitních produktových fotek. Špatně vyfocený produkt nikoho nezaujme a prodejce ho pravděpodobně neprodá. Pokud se mu to podaří, je to tím, že své klienty musel zaujmout především nižší cenounež je obvyklé. To samé platí i při prodeji nemovitostí. Pokud chcete jako majitel svoji nemovitost prodat za co nejvyšší možnou tržní cenu, základem jsou kvalitní profesionální fotografie.

Proto mým klientům garantuji perfektně zpracovanou prezentaci jejich nemovitosti. Mezi mé největší výhody patří moje mnohaletá praxe práce profesionálního fotografa. Mám bohaté zkušenosti z focení nemovitostí pro města, různé firmy a organizace, hotely, restaurace, realitní makléře a mnohé další. Používám kvalitní a profesionální vybavení včetně licencovaného softwaru a vím přesně, jak mají fotografie nemovitosti vypadat. Proto zaručuji fotografie velmi vysoké kvality, navíc zpracované ve velmi krátké době.

Díky mým fotografiím bude prezentace vaší nemovitosti do prodeje i do pronájmu velmi působivá a zaujme vysoké množství potencionálních kupujících klientů. Vy budete moc prodat svoji nemovitost za vyšší cenu, než by se prodala podobná nemovitost, která bude prezentovaná naprosto běžným a nezajímavým způsobem s obyčejnými mobilními fotkami.

pruhy-do-textu_fotky_4

Podívejte se, jak mohou vypadat fotky vaší nemovitosti 

Aby byly fotografie vaší nemovitosti neodolatelné, nestačí jednotlivé místnosti pouze pěkně vyfotit. Spolupracuji s bytovou designérkou, která pro nemovitosti z mé nabídky dělá Homestaging. Jedná se o celkové vylepšení nabízené nemovitosti o různé vkusné a stylové doplňky, dekorace, kusy nábytku a podobně. Kvalitní homestaging opět přitáhne na fotografiích více pozornosti, což může zvýšit cenu prodávané nemovitosti.

pruhy-do-textu_fotky_5

Takto může vypadat homestaging i u vás doma

Pro co nejlepší celkový dojem z nabízené nemovitostí, nejen z fotografií, ale i na prohlídkách je třeba nemovitost do prodeje a na prohlídky připravit. Nejedná se pouze o základní úklid, ale o promyšlenou sérii kroků, díky kterým se budou klienti na prohlídkách cítit jako doma.

pruhy-do-textu_fotky6

Více informací o přípravě nemovitosti

Mezi nejmodernější způsoby prezentace dnešní doby patří kvalitní videoprohlídky, kdy ve velmi krátkém čase získáte o nabízené nemovitosti dostatek informací. Rychle se tak můžete rozhodnout, zda budete chtít nemovitost vidět osobně a případně jí koupit nebo si ji pronajmout. Při natáčení videoprohlídky spolupracuji s profesionálem a ve spojení s kvalitními fotografiemi tak vytvořím perfektní prezentaci vaší nemovitosti.

pruhy-do-textu_fotky_video2

Prohlédněte si videoprohlídky z mé produkce

Líbí se vám můj styl a nadstandardní kvalita prezentace nemovitostí z mé nabídky? Souhlasíte s mým názorem, že kvalitní a promyšlená prezentace přitáhne mnohem více zájemců a může zvýšit prodejní cenu? Rád pomohu i s prodejem nebo pronájmem vaší nemovitosti.

MARKETING - INZERCE - SOCIÁLNÍ SÍTĚ - WEB NEMOVITOSTI - PLACENÉ KAMPANĚ

V dnešní moderní a rychlé době nestačí pouze "vyvěsit" inzerát na prodej nebo pronájem Vaší nemovitosti na několik (hlavně pro samoprodejce ideálně bezplatných) inzertních serverů. Budete čekat a někdy i doufat, že se ozve pár zájemců, kteří si Vaši nemovitost od Vás koupí. První dny budete překvapeni, kolik Vám bude volat realitních makléřů, kteří budou chtít inzerovat za Vás, nebo Vás při prodeji nemovitosti zastupovat. Většina z nich, pak Váš inzerát kromě již zmíněných bezplatných serverů umístí ještě na servery placené, z nich některé jsou určené pouze realitním makléřům.

 marketing-rapid-city2-700x489

Já se od většiny makléřů odlišuji tím, že pro každou nemovitost, kterou mám nově v nabídce připravím marketingový plán, podle kterého postupuji. Mám tak jasno, jaké aktivity mně pro úspěšný prodej Vaší nemovitosti, jednotlivé dny a týdny čekají.

Kromě pravidelných exportů na všechny dostupné placené i neplacené realitní a inzertní servery, mám velmi dobré zkušenosti s placenými facebookovými kampaněmi, které přesně cílím na určitou oblast nebo cílovou skupinu.

loga-marketing

Aktuálně mám i dobré ohlasy na samostatné webové stránky nemovitostí, kde přehledně představím nabízenou nemovitost, ale hlavně se dají tyto vlastní webové stránky lépe propagovat placenou reklamou, která dostane na web více zájemců a zvýší i počet zájemců o prohlídky.

Zde si můžete prohlédnout pár webů na ukázku:

Bydlení v centru KladnaRodinný dům ŠvermovNízkoenergetický dům v Novém Strašecí

Výjimečný dobový dům v Kladně

 

Mezi další důležité kroky patří například umístění prodejní plachty, spolupráce s kolegy, práce s databází poptávajících klientů, aktivní oslovování potencionálních klientů, práce v terénu a mnoho dalšího.

Plachta

Zajímá Vás, jaké kroky budu ještě podnikat pro úspěšný prodej nebo pronájem Vaší nemovitosti? Abych zkrátil domu prodeje na co nejkratší možnou dobu, ale zároveň za odpovídající tržní cenu?

Ozvěte se mi...