JAK PRACUJI


Na této stránce se dozvíte jakým způsobem pracuji, jaké jednotlivé kroky prodej či pronájem nemovitosti obnáší a také jaký standard služeb můžete ode mě očekávat.

  

1. Informativní schůzka

S klienty, kteří chtějí prodat nebo pronajmout svoji nemovitost se vždy osobně sejdu, probereme společně jejich aktuální potřeby a požadavky a domluvíme průběh prodeje či pronájmu. Pokaždé připravuji tržní analýzu dle cenových map a dalších dostupných dat stanovíme správnou tržní cenu. K jejímu přesnému stanovení je třeba znát stav a vybavení nabízené nemovitosti.

 

2. Potvrzení vzájemné spolupráce

Pokud se s klienty domluvíme na vzájemné spolupráci, podepíšeme společně výhradní smlouvu o poskytování realitních služeb. Tato smlouva je jednoduchá a přehledná. Jasně identifikuje majitele nemovitosti i makléře, je zde přesně specifikovaná nemovitost dle výpisu z katastru, za jakých podmínek a jak dlouho se budu o vaši nemovitost aktivně starat. Není třeba se podpisu této smlouvy obávat. Někteří klienti neuvědomují, tato smlouva chrání hlavně majitele a jejich nemovitost např. před umělým snižování ceny bez vědomí majitele.

Přečtěte si rozdíly mezi prodejem nemovitosti bez smlouvy a se smlouvou

 

3. Příprava nemovitosti do inzerce

Další krok je velmi důležitý, jedná se o přípravu nemovitosti do prodeje nebo pronájmu. Na rozdíl od většiny makléřů, kteří hned na první schůzce nemovitost vyfotí na mobilní telefon bez jakékoliv přípravy, já osobně si na důkladné přípravě nemovitosti zakládám. Spolupracuji s bytovou designérkou (homestagerkou), která do nabízené nemovitosti přiveze potřebné vybavení a dekorace a společně nabízenou nemovitost v rámci možností uklidíme a celkově připravíme pro potřeby focení a natáčení videa.

Více informací o přípravě nemovitosti

Podívejte se na ukázku interiéru bez homestagingu a s ním

 

4. Focení nemovitosti

Jakmile je nemovitost dokonale připravená je čas na pořízení profesionálních fotografií. Kvalita fotografií má zásadní vliv na to, zda hledajícího klienta inzerát zaujme a následně ho otevře nebo ne. Díky mým dlouholetým zkušenostem práce profesionálního fotografa využívám nejmodernější postupy a techniku při focení a zpracování fotek a proto garantuji nejvyšší možnou kvalitu foto - prezentace. 

Podívejte se na moje fotografie nemovitostí

 

5. Videoprohlídky 

V dnešní době u většiny nemovitostí pro jejich představení fotografie nestačí a proto u vybraných nemovitostí natáčím videoprohlídky. Nabízenou nemovitostí potencionální klienty provedu a zdůrazním všechny její přednosti.

Podívejte se jak vypadají videoprohlídky nemovitostí z mé nabídky

 

6. 3D půdorysy

Nezbytnou součástí prezentace nabízené nemovitosti jsou 3D plánky a půdorysy. Většina hledajících klientů si ze samotných fotek nebo video prohlídky nedokáže představit dispoziční řešení nemovitosti a tyto plánky jim jejich představu usnadní.

Podívejte se jak vypadají pěkné 2D a 3D půdorysy nemovitostí

 

7. Marketing nemovitosti

Pro každou nemovitost mám zpracovanou podrobnou marketingovou strategii, kdy Vám řeknu, které dny a týdny budu podnikat jednotlivé kroky pro co nejefektivnější prezentaci Vaší nemovitosti. Kromě prezentace na placených realitních portálech, facebookových kampaní, se jedná o prodejní plachtu, letákové kampaně, open house, spolupráce s kolegy a další potřebné kroky.

Podrobnější informace o marketingovém plánu

 

8. Prohlídky

Samozřejmostí jsou profesionálně vedené prohlídky Vaší nemovitosti. Předem všechny zájemce o prohlídku prověřím a zjistím, proč se jim líbí právě Vaše nemovitost. Současně zjistím zda jsou dostatečně bonitní a jakým způsobem budou koupi nemovitosti financovat. Na každou prohlídku se zvlášť připravuji, při prohlídce se zájemci podepisuji protokol o prohlídce a předám jim veškeré potřebné dokumenty v prodejních deskách.

 

9. Rezervace

Pokud mám klienta z prohlídky, kterému se Vaše nemovitost líbí, jeho zájem stvrdíme trojstrannou rezervační smlouvou, kde kromě prodávajícího, zájemce bude třetí stranou kancelář RE/MAX Age, kterou zastupuji. Po složení rezervační zálohy, předávám veškeré dokumenty našemu advokátovi.

 

10. Vyřízení hypotečního úvěru pro kupujícího zájemce

V případě, že kupující zájemce nemá hotovost v celé výši prodejní ceny, musí si vyřešit financování, např. v rámci produktu RE/MAX hypotéka ve spolupráci s firmou Gepard.

Více informací jak funguje RE/MAX hypotéka

 

11. Příprava smluv

Pokud je jasný způsob financování a náš autorizovaný advokát má veškeré potřebné údaje prodávajícího a kupujícího, připraví první návrh kupních smluv a dalších dokumentů. Po jejím finálním odsouhlasení všemi stranami domluvíme společný termín podpisu kupních smluv.

 

12. Katastrální úřad

Po podpisu všech smluv, případného načerpání úvěru do advokátní úschovy podávám návrhy na vklad na katastrální úřad. Ten má ze zákona 20 dní ochrannou lhůtu, kdy nemůže zápis provést a po jejím uplynutí dojde k zápisu nového vlastnického práva.

 

13. Předání nemovitosti

Po oficiální změně vlastníka nemovitosti dle nového listu vlastnictví přichází čas na předání nemovitosti. Během tohoto předání zdokumentuji veškeré stavy všech měřících zařízení, projdeme společně celou nemovitost, sepíšeme případné závady a předáme klíče novému majiteli. 

 

14. Poprodejní servis

Pokud mi prodávající i nový majitel při předání nemovitosti podepíší plné moci, zařídím veškeré přepisy a přihlášení energií u poskytujících společností. Současně pomůžu s daňovým přiznáním, pokud bude třeba.

 

15. Reference

Po uzavření obchodního případu budu rád za vyplnění reference a následnému doporučování mých služeb vašim známým a majitelům nemovitostí v okolí. Za toto doporučení nabízím doporučitelskou odměnu 1000-10000 Kč dle typu obchodu, prodej nebo pronájem nemovitosti.

Prohlédnětě si realizované zakázky a vybrané reference mých spokojených klientů

Stáhněte si zdarma

Nejčastější chyby při prodeji nemovitosti

zpracováním osobních údajů